Passa al contingut principal

24-3-2020

Bon dia,
Avui vull començar amb aquesta cançó. la recordau?





MATEMÀTIQUES

Comparar i ordenar nombres de 3 xifres

RECORDEU Cap a quin costat van els signes de major i menor?
Resultat d'imatges per a "SIGNES MAJOR I MENOR"Resultat d'imatges per a "SIGNES MAJOR I MENOR"
Llibre pàgines 28,29,30





   


NATURALS I SOCIALS

Explicació
Les illes, actuen com uns autèntics laboratoris naturals. Degut a que estan separades de la  resta del continent.  Això fa que existeixin espècies endèmiques, és a dir, úniques, pròpies i exclusives d'una regió concreta
TOTES LES ESPÈCIES ENDÈMIQUES SÓN UN TRESOR NATURAL QUE CAL CONSERVAR. SI DESAPERÈIXEN DE BALEARS, DESAPERÈIXEN DEL MÓN !!!

Animals endèmics (copiar)
Són les espècies animals o vegetals pròpies d'una determinada zona.
A Eivissa trobem animals com la sargantana o el ca eivissenc.

        Resultat d'imatges per a "ca eivissenc"  
          
LLENGUA CATALANA








































EDUCACIÓ FÍSICA


PROPOSTES D’ACTIVITAT FÍSICA A CASA

Hola 2n!!! Us trob molt a faltar.
Recordau que és important seguir practicant activitat física a casa, ja que la pràctica de l’esport afecta positivament al nostre estat d’ànim, benestar personal i ens aporta alegria i energia. Us proposo una sèrie d’activitats que podreu fer diàriament. Heu de pensar que passareu a casa més temps de l’habitual i això suposa més temps d’inactivitat. 
Espero us agradin aquestes activitats pensades per fer en família, i d’una manera totalment lúdica.


CANTAJUEGOS



EL BAILE DEL CUADRADO



COREOKDS - El baile del cuerpo


https://www.youtube.com/watch?v=z6DoPp-LkTA

Funky Kids

https://www.youtube.com/watch?v=3O6V5eaVpCQ

Què us pareix si ens animam a fer un poc de ioga? Ja veureu què bé us trobareu després. Intentau fer-ho dos o tres vegades a la setmana. Per cert, les vostres famílies també ho poden fer. Ànims!!!



https://img1.blogblog.com/img/video_object.png



Bon dia,
Soc Elena.

Com va la setmana?
Espere que estigueu tots molt bé!!


En aquest enllaç, practicaran els números.

En aquest altre, repassaran els colors.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

Projecte: saps quanta gent viu a Espanya?

  A través de la lectura de la història de n'Amina vam començar el nostre projecte: saps quanta gent viu a Espanya? En aquesta primera lectura i, mitjançant la dinàmica de treball cooperatiu 1-2-4, els alumnes van tractar conceptes clau com els factors que fan  que la població creixi o disminueixi, entre aquests factors hi trobem l'emigració , la immigració , la natalitat i la mortalitat . Un cop ja teniem clar aquests conceptes clou, vam veure el que era una piràmide de població i quines dades es representaven en ella. Ja que els projectes es treballen de manera transversal amb les altres àrees, vam fer servir l'estadística per a poder crear els nostres diagramens de barres amb informació que ens interessava sobre els alumnes que integren el nostre centre educatiu. Els alumnes van anar amb els seus equips de treball a les diferents aules del centre per fer les preguntes als seus companys i així poder recollir la informació desitjada. Després vam investigar sobre el percen