dilluns, 23 de març del 2020

23-3-2020

Bon dia comencem una nova setmana treballant dins de casa. Esper que esteu tots/es bé i que continueu amb  ganes d' aprendre. Ànim que ho estau fent super bé!
Per començar amb alegria la setmana podeu escoltar aquesta cançó que us agrada tant.
Us estim!
Picau la foto.


MATEMÀTIQUES

Nombres en paraules fins a1000.

Fins ara, havien après a escriure números més petits que 100. Quan són números de 3 xifres, és a dir, amb CENTENES, DESENES I UNITATS, s´ha d' escriure de la següent manera:
Amb qualsevol nombre de 3 xifres, farem una ratlla baix del nombre de les CENTENES (primer nombre) i un cercle als altres dos nombres DESENES I UNITATS. És aquí on posarem els guionets. Exemple:
769 set-cents
769 seixanta-nou
769:set-cents seixanta-nou         
                                                         
100 
200 
300 
400 
500 
600 
700 
800 
900 
1000 
cent 
dos-cents 
tres-cents 
quatre-cents 
cinc-cents 
sis-cents 
set-c... 
ESCRIPTURA DE NOMBRES (PICA AQUÍ)

Resultat d'imatges de ESCRIPTURA DE NOMBRES JOCS

Llibre pàgines 26,27

      

Sumes i restes

      

NATURALS I SOCIALS

Explicació
Les torres  de defensa són construccions circulars  que es feren al voltant de les Illes Pitiüses, per poder tenir vigilada l'entrada de naus desconegudes i pirates que hi havia en aquella època. 
Torres de defensa (copiar)

Les torres de defensa servien per vigilar possibles atacs dels pirates. Si algú atacaba, avisaven a la gent amb fum si era de dia, i amb foc si era de nit.












CATALÀ

DICTAT CE/CI


Prepara l’ amanida i posa ceba, cigrons i enciam. Cecilia portarà una cistella amb cireres per sopar.

CASTELLÀ

 Buenísimos días, ¿qué tal el fin de semana? supongo que bien, en casita, como todos.



Mirad bien para hacer una descripción bien completa cuantas cosas podéis poner. Así que, fijandoos muy bien en esta ayuda, haced una buena y completa descripción de quien tú quieras. Hoy en lugar del protagonista, hacemos esto. Muy importante presta atención a tu letra, esfuérzate en hacerla lo mejor que sabes. Coge tu libreta, ve a la última página escrita, deja unas líneas en blanco, pon la fecha de hoy y en la línea de abajo, siempre al lado del margen, escribe "Descripción de......" y pon el nombre de la persona que has elegido. Cuando acabes de describirla, hacemos como en clase:
- ¿ qué es lo que más le gusta? y responde dos cosas.
- ¿qué es lo que menos le gusta? y responde dos cosas
- ¿qué me gustaría hacer on esta persona? y haces una frase y un dibujo.
¡¡¡ seguro que ya sois unos expertos en esto de hacer descripciones!!
AVISO A LAS FAMILIAS: Podeis enviarme a mi email (erosello@educaib.eu) una foto del ejercicio hecho. Si no es posible, id guardando todo lo que van haciendo de castellano para traérmelo cuando empiecen. En cualquier caso os agradecería que vayais echando una mano a los/as niños/as a hacer bien lo que se pide e ir corrigiendo lo que podais, ya que unos trabajos sin revisión ni corrección no son efectivos, y cuando más inmediato es, más efectivo. Muchas gracias por vuestra colaboración e implicación

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Passeig pel Jazz i apadrinaments

Hola famílies! Els alumnes han fet una sortida relacionada amb l'àrea de música. Aquesta vegada hem anat a Can Ventosa a veure un concer...