Passa al contingut principal

COMENÇAM AMB ELS TALLERS!!!

Avui famílies hem començat per fí els tallers a infantil amb moltíssima il.lusió. Sobretot per els nens i nenes, ja que els hi encanta i és una manera diferent i atractiva de treballar.

El funcionament d´aquesta activitat consisteix en dividir la classe en quatre grups i es barregen amb els altres infants de les altres classes d´infantil, els cavallets de mar i les estrelles de mar.  Cada dimecres aniran rotant, de tal forma que tots  passin per tots els tallers al llarg d´aquestes quatre setmanes.

Els tallers que realitzarem durant aquest curs són:

- Taller de Contacontes, amb n´Olga, mestra de suport.
- Taller d´experiments, amb na Pili, tutorade 3 anys.
- Taller de Pintors, amb na Maria José, tutora de 5 anys.
- Taller dels 25 anys, amb na Diana, servidora, tutora dels peixets.

Ara explicaré amb detalls la realització del meu taller: 25 anys.



El meu taller és una novetat d´aquest any, ja que l´escola aquest curs celebra una data especial, l´aniversari dels 25 anys, una data important i  prou relevant. Per això, hem decidit dedicar-li un taller específic, lògicament, adaptat a infantil.

I què no falta mai en els aniversaris?? Doncs un pastís, Així que hem realitzat un cupcake deliciós.

Els infants del grup 2, concretament na Luiza, na Maria P, en Salim, n´Antonio i n' Omar amb la resta de les altres classes, han decorat la base amb goomets, posat batercream en la magdalena i decorat al seu gust. Un treball senzill i  amb un resultat molt vistós...  i sobretot deliciós. A què sí???

Mirau el procés:
https://goo.gl/photos/pPSpiM3Uduqczwm8A

Per descomptat, vull realitzar una menció especial a una mama dels peixets, concretament a na Mayte, mama de n´Ethan, ja que ens ha elaborat amb molt de carinyo una batercream deliciosa deixant de manifest el seu do per la cuina i resposteria. Mil gràcies.

Ara ja sí, la setmana que vé, més i millor amb uns nous peixets.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

Projecte: saps quanta gent viu a Espanya?

  A través de la lectura de la història de n'Amina vam començar el nostre projecte: saps quanta gent viu a Espanya? En aquesta primera lectura i, mitjançant la dinàmica de treball cooperatiu 1-2-4, els alumnes van tractar conceptes clau com els factors que fan  que la població creixi o disminueixi, entre aquests factors hi trobem l'emigració , la immigració , la natalitat i la mortalitat . Un cop ja teniem clar aquests conceptes clou, vam veure el que era una piràmide de població i quines dades es representaven en ella. Ja que els projectes es treballen de manera transversal amb les altres àrees, vam fer servir l'estadística per a poder crear els nostres diagramens de barres amb informació que ens interessava sobre els alumnes que integren el nostre centre educatiu. Els alumnes van anar amb els seus equips de treball a les diferents aules del centre per fer les preguntes als seus companys i així poder recollir la informació desitjada. Després vam investigar sobre el percen