Passa al contingut principal

TOTS AMB PARIS

Famílies, perquè  un aprenentatge sigui significatiu en els infants, ha d´estar molt lligat a l´actutalitat. I lamentablement ara mateix l´actualitat és Paris.

Però com explicar a uns infants de 3 anys el terrible succés, i a conseqûència d´aquest, la realització d´un minut de silenci al centre?  Difícil eh.

Hem intentat introduir el tema d´una manera suau. Primer localitzant Eivissa en la pantalla mágica dins d´un mapa polític per desprès situar París. La segûent passa ha estat mirar las lletres que composen la paraula París. Hem continuat mirant el monument més emblemàtic d´aquest pais, la Torre Eifel. I finalment hem explicat la noticia:  " que uns senyors dolents han anat a aquest pais i amb pistoles amb matat a gent".

Amb aquesta explicació s´ha obert un debat sobre les pistoles, ja que a molts de nens de la classe els hi agrada jugar amb pistoles.

Desprès a les 12 en punt tot el centre s´ha reunit en el pati de primària. La directora de l´escola, Isabel, ha realitzat un petit discurs i a continuació hem realitzat un minut de silenci per donar suport a tota la comunitat francesa i mostrar el nostre rebuig als atemptats.
La veritat que posava la pell de gallina veure com infants de 3 a 12 anys reaccionaven i mostraven un respecte absolut durant aquest llarg minut.

Voleu que vos conti un secret? La classe dels bombers havíem assajat a la classe un parell de vegades jijijijijiji.

TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA ESTAM AMB PARIS.



Fotos:
TOTS AMB PARIS.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

Projecte: saps quanta gent viu a Espanya?

  A través de la lectura de la història de n'Amina vam començar el nostre projecte: saps quanta gent viu a Espanya? En aquesta primera lectura i, mitjançant la dinàmica de treball cooperatiu 1-2-4, els alumnes van tractar conceptes clau com els factors que fan  que la població creixi o disminueixi, entre aquests factors hi trobem l'emigració , la immigració , la natalitat i la mortalitat . Un cop ja teniem clar aquests conceptes clou, vam veure el que era una piràmide de població i quines dades es representaven en ella. Ja que els projectes es treballen de manera transversal amb les altres àrees, vam fer servir l'estadística per a poder crear els nostres diagramens de barres amb informació que ens interessava sobre els alumnes que integren el nostre centre educatiu. Els alumnes van anar amb els seus equips de treball a les diferents aules del centre per fer les preguntes als seus companys i així poder recollir la informació desitjada. Després vam investigar sobre el percen