dilluns, 16 de març del 2020

Estimades famílies durant aquests dies aquesta serà la plataforma on trobareu les tasques i activitats que els vostres fills/es han d' anar realitzant diàriament.

16-3-2020

ÀREA DE NATURALS I SOCIALS: 

Explicació del que significa Patrimoni de la Humanitat

Patrimoni de la Humanitat és el títol donat a alguns  llocs del planeta ( boscos, muntanyes, llacs, coves, deserts, edificis o ciutats) per la seva importància cultural o natural, és a dir per ser uns llocs únics que s´han de cuidar.

Sha de copiar a la llibreta que han portat a casa,  la següent fitxa:

Eivissa Patrimoni de la Humanitat (copiar)

Les murades d' Eivissa van ser declarades Patrimoni de la Humanitat  per la UNESCO l' any 1999 degut al seu valor històric, cultural i arquitectònic. És la fortalesa millor conservada de la Mediterrània.

(Afegir dibuix o imatge)

Resultat d'imatges per a "murallas de ibiza"

(Els alumnes que no vàren venir divendres i no van poder recollir la llibreta, ho podran fer en un full que posteriorment, afegirem a la seva llibreta).

Recordeu fer bona lletra, respectar els margens i anar fent cada fitxa darrera de l' altra sense saltar-se pàgines. Aquesta informació es pot ampliar llegint, cercant a internet etc..si voleu.

ÀREA DE MATEMÀTIQUES: una pàgina de sumes i una altra de restes.


    

ÀREA DE LLENGUA CATALANA



dimecres, 11 de març del 2020

PROJECTE DE TREBALL EIVISSA, LA NOSTRA ILLA

Dins del projecte de  ciències Naturals i Socials hem estudiat els municipis d' Eivissa i hem fet una maqueta en 3 dimensions per aprendre a situar-los dins d'un mapa.
Ha estat una activitat molt engrescadora!!Aquest ha estat el resultat d' alguna de les maquetes.

      

PRACTICA LES SUMES I RESTES AMB DIFERENTS GRAUS DE DIFICULTAT


SUMES
Resultat d'imatges per a "dibujo  sumas"
RESTES
Resultat d'imatges per a "OPERACION RESTA"

dimarts, 18 de febrer del 2020

APRENENTATGE COOPERATIU


Hola famílies
Una de les maneres que els vostres fill/es  tenen d' estructurar la tasca diària, és mitjançant el treball cooperatiu, que  és una eina d'aprenentatge en la qual els alumnes s'organitzen en petits grups per treballar junts amb la intenció d'aconseguir la participació equitativa de tots els membres del grup  i afavorir la interacció simultània.
Àmbit A
Dinàmiques de cohesió de grup, resolució de conflictes...(Aprofitem les hores del Bon dia)
Àmbit B
Ús d’ estructures i tècniques cooperatives
Àmbit C
El treball en equip com a contingut (Plans de l’ equip i diari de sessions)

Aquest 2n trimestre hem fet equips nous de treball cooperatiu. Cada membre de l’ equip ha decidit quina funció tindrà dins del grup.

CÀRRECS

-Coordinador/a
-Secretari/a
-Portaveu
-Material


diumenge, 9 de febrer del 2020

ARRIBA CARNESTOLTES!!!


Estimats pares/mares:
Dijous dia 20 de febrer celebrarem DIJOUS LLARDER al centre. Enguany, seguint la temàtica de l’ escola “tenim cura de la nostra terra”ens disfressarem de súper heroïnes i súper herois del reciclatge.
Resultado de imagen de superhéroes del reciclaje
 La festa començarà a principi de setmana amb el Rei Carnestoltes.
- dilluns 17: els alumnes hauran de portar una cosa al cap.
-dimarts 18: cap i coll.
-dimecres 19: cap, coll i cos.
-dijous 20: entrepà de truita i  rua pel barri.
Resultado de imagen de rei carnestoltes

diumenge, 2 de febrer del 2020

DIA DE LA PAU

Dijous dia 30 de gener vàrem celebrar el dia de la Pau amb una gran cursa solidària. Com ja sabeu, enguany tot el que es recapti amb aquesta cursa anirà destinat a "Amics de la Terra". A més de les activitats realitzades el dia de la cursa, a classe vàrem veure un vídeo anomenat "Cadena de favores" i vàrem fer un mural en el qual tots els alumnes explicaven per escrit, vivències personals de la seva solidaritat amb els altres.





dilluns, 27 de gener del 2020

ACTIVITATS PROGRAMADES PEL SEGON TRIMESTRE




ÀREA DE LLENGUA CATALANA

Seguim treballant l' escriptura lliure, la descripció i alguns conceptes gramaticals com els adjectius i els verbs amb els nostre quadern viatger de les descripcions.
Resultat d'imatges de la descripcio


Estem realitzant un altre llibre que ens serveix per conèixer-nos millor i que ha partit de la demanda dels nens/es i de les seves inquietuds que és el llibre de les mascotes o animals favorits.
Resultat d'imatges de mascotes

Tots dos són una eina que els motiva i els ajuda a escriure i a llegir en veu alta i compartir amb els companys/es.
Tot això es complementa amb els treball diari d' aula i les diferents activitats: dictats, comprensions lectores, treball de diferents tipologies textuals...

ÀREA DE MATEMÀTIQUES

Seguim treballant les activitats del llibre del Jumpmath i estem començant a aprendre el mecanisme de la resta duent-ne.
Resultat d'imatges de explicacion resta llevando


ÀREA DE NATURALS I SOCIALS
Projecte de treball Eivissa
Resultat d'imatges de ibiza

CAMPAMENT CALA DES JONDAL

Estimades famílies, A continuació, teniu unes imatges de l'estada al campament de cala des Jondal. L'alumnat va poder gaudir de dife...