diumenge, 11 de març del 2018

LES GOTES D´AIGUA

Famílies, com ja sabeu, aquesta escola és un centre ecoambiental, on es té molt en compte el medi ambient, per això intentam oferir als infants qualsevol activitat relacionat amb el tema.

Avui ha vingut na Mar, a realitzar l´activitat "Les gotes d´aigua", en la qual ens ha explicat d´una manera senzilla el cicle de l´aigua i ens ha recordat certes rutines i hàbits adients per afavorir el medi ambient,  com no malgastar l´aigua (com per exemple tancar l'aixeta quan et rentes les mans,...)...

Desprès hem realitzat un joc amb na Mar, un memory amb imatges ecoambientals. Per parelles les zebres havien de girar la carta i trobar les dos imatges iguals, memoritzant posicions. Els hi ha costat entendre un poc el joc, però després no volien aturar de jugar, només la fam (hora d´esmorzar) ha fet que volguessin aturar jeje.

Algunes imatges de la sessió:








DONACIÓ A APNEEF

Divendres passat, abans d´entrar a classe, vàrem fer un petit acte solidari per realitzar la donació dels sous recaptats en la cursa solidària del dia 30 de gener a l´associació d´Eivissa i Formentera APNEEF, de la qual va venir una representant per agrair la nostra/vostra col.laboració.
Esperam contar amb la vostra ajuda any rere any.


Gràcies una vegada més pel vostre suport famílies. Com sempre, un plaer.




ANTONIO

Dijous dia 8 de març, la classe de les zebres va tenir un altre aniversari, el segon d´aquest mes.
Així que si els vostres fills/es varen portar l´esmorzar sencer a casa, vol dir que es varen posar les botes a classe amb el "cumple", perquè Antonio ens va convidar a esmorzar un pastís riquíssim per celebrar els seus 6 anys.

Molts d´anys carinyo!!!


ENS INICIAM EN EL MÓN DE LES SUMES

Famílies, com ja sabeu, hem finalitzat el primer llibre de Jumpmath i ja ens hem ficat de ple amb el segon. En aquest, ens introduim en el món de les sumes.

Per facilitar aquest concepte, en Sidney i la seva família han fabricat una màquina de sumar per a la classe, perquè les zebres puguin manipular i experimentar, i treballin d´una manera més vivencial les sumes.


I ja l'hem posat en marxa, que per cert, els hi ha encantat, i sobretot estan entenent el procés que d´això es tracta.







dimarts, 6 de març del 2018

UN NOU ANIVERSARI

Famílies, ahir vàrem tenir un nou aniversari. La nostra zebra Daniela ahir va cumplir 6 anys i ho va voler celebrar amb nosaltres convidant-nos a un deliciós esmorzar, del qual vos assegur que no va quedar res, res, res...

Molts d´anys carinyo meu!!!


NOU SOCI

Famílies, ja tenim el membre número 8 en el club dels destentats. I és que na Indhia va ser molt afortunada, ja que durant el seu viatge a Argentina en el mes de febrer, se li va caure la seva primera dent. Segur que no ho oblidarà mai...

Cada vegada hi ha més socis...Qui será el següent?...

dilluns, 5 de març del 2018

SESSIÓ DE MÚSICA

Hola famílies,
El claustre de la nostra escola està realitzant una formació al centre per tal de treballar i aprofundir amb els nostres alumnes en el treball cooperatiu dins les aules.
La meva pràctica l'he desenvolupat amb el grup de les Zebres.
Tot una experiència i treball que vull compartir amb vosaltres.

DINÀMICA DE TREBALL COOPERATIU____________________________
Objectiu: donar a conèixer alguns dels instruments típics Eivissencs.
Temps: durant les sessions de música, una hora setmanal.

1r.Sessió:
Objectiu: conèixer els càrrecs i explicar les funcions de cadascú dins l'equip de treball cooperatiu i realitzar una avaluació inicial dels coneixements previs sobre l'objectiu plantejat.







Dinàmica empradaFull giratori ,per realitzar els càrrecs i una  avaluació inicial del coneixements l’equip de treball han de decidir i encerclar quin són els  instruments  eivissencs.
 

Sessió dos:  Llapis en mig: Una vegada haver triat fent hipòtesis sobre els que ells es pensavan que eren els instruments eivissencs. Es va posar en comú, i mitjançant imatges, varem fer una avaluació d'allò que haviem marcat en el nostre equip de treball.


 

 

 

 
Sessió tres:
Dinàmica: treball en grup. Una vegada sabiem quins eren els instruments típics eivissencs, haviem de treballar la lecto-escriptura amb la construcció d'un puzzle per grups del nom de cada paraula.
Primer ,ho varem realitzar en gran grup i després en petit grup  tenint en compte els grups de treball cooperatius.


 

 

 

 

I la darrera sessió va acabar amb la manipulació directa d'alguns dels intruments que varem treballar a les diferents dinàmiques: Tambor, castanyoles i flauta.


Ha estat unes sessions molt profitoses i significatives per ells. Han gaudit molt amb aquesta nova manera de treballar i han compartit en un determinat grup de treball cooperatiu.
Poc a poc a l'aula, anirem treballant mitjançant aquestes dinàmiques.

Salutacions,
Olga.






CAMPAMENT CALA DES JONDAL

Estimades famílies, A continuació, teniu unes imatges de l'estada al campament de cala des Jondal. L'alumnat va poder gaudir de dife...