Passa al contingut principal

SESSIÓ DE MÚSICA

Hola famílies,
El claustre de la nostra escola està realitzant una formació al centre per tal de treballar i aprofundir amb els nostres alumnes en el treball cooperatiu dins les aules.
La meva pràctica l'he desenvolupat amb el grup de les Zebres.
Tot una experiència i treball que vull compartir amb vosaltres.

DINÀMICA DE TREBALL COOPERATIU____________________________
Objectiu: donar a conèixer alguns dels instruments típics Eivissencs.
Temps: durant les sessions de música, una hora setmanal.

1r.Sessió:
Objectiu: conèixer els càrrecs i explicar les funcions de cadascú dins l'equip de treball cooperatiu i realitzar una avaluació inicial dels coneixements previs sobre l'objectiu plantejat.







Dinàmica empradaFull giratori ,per realitzar els càrrecs i una  avaluació inicial del coneixements l’equip de treball han de decidir i encerclar quin són els  instruments  eivissencs.
 

Sessió dos:  Llapis en mig: Una vegada haver triat fent hipòtesis sobre els que ells es pensavan que eren els instruments eivissencs. Es va posar en comú, i mitjançant imatges, varem fer una avaluació d'allò que haviem marcat en el nostre equip de treball.


 

 

 

 
Sessió tres:
Dinàmica: treball en grup. Una vegada sabiem quins eren els instruments típics eivissencs, haviem de treballar la lecto-escriptura amb la construcció d'un puzzle per grups del nom de cada paraula.
Primer ,ho varem realitzar en gran grup i després en petit grup  tenint en compte els grups de treball cooperatius.


 

 

 

 

I la darrera sessió va acabar amb la manipulació directa d'alguns dels intruments que varem treballar a les diferents dinàmiques: Tambor, castanyoles i flauta.


Ha estat unes sessions molt profitoses i significatives per ells. Han gaudit molt amb aquesta nova manera de treballar i han compartit en un determinat grup de treball cooperatiu.
Poc a poc a l'aula, anirem treballant mitjançant aquestes dinàmiques.

Salutacions,
Olga.






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

SORTIDA CAN MUSON EIVISSA

 Hola famílias, El viernes 3 de Junio fuimos a visitar "Can Muson". Nos lo pasamos genial. Hicimos pan, visitamos el huerto y nos acordamos del nuestro. También dimos de comer a los animales. Todo pasó muy rápido.