Passa al contingut principal

COMENCEM ELS TALLERS A INFANTIL !!

Hola Famílies:

Avui hem començat els taller al cicle d'infantil.Ha estat molt gratificant per què els infants tenien moltes ganes i expectació.
Aquest curs desenvoluparem quatre tallers:
- Taller Conta-contes Emocionari: Olga, mestra de suport.
- Taller d'Expressió Corporal: Diana, tutora de p-5.
- Taller Sensorial: Teresa,tutora de p-3.
- Taller de Construccions: Pili, tutora de p-4.

El taller de conta-contes emocionari preten adentra als infants al mon de l'imaginació i fantasia, a més de desenvolupar estat d'ànims i emocions que ens permetran conèixer millor als nostres alumnes i fomentar valors, sentiments en un treball cooperatiu. El vocabulari dels contes i el treball d'expressió i comunicació també ajudarà als nostres infants a interactuar amb els seus iguals.

Per la sessió d'avui hem introduÏt un conte que, a mi personalment m'agrada molt.

   DE QUIN COLOR ÉS UN PETÓ???
Resultado de imagen de CUENTO DE QUIN COLOR ES UN PETO

Un conte per treballar els colors relaccionats a diferents emocions i sentiments i per empatitzar amb l'importància de l'afecte i el carinyo a través d'un petó.

El desenvolupament de la sessió ha estat molt gratificant, tots molts atents i engrescats en la historia que després ens ha permet realitzar una conversa de caire emocional relaccionat amb  el paper que juga cada mama a cadascun dels nostres alumnes.

Somriures, petons de colors i moltes emocions han sorgir en la nostra sessió d'avui.


 



 

 

A continuació hem realitzat una representació que ens ha ajudat més a entendre les manifestacions ala nostra conversa.


 

 

 

Disculpau la posició de les fotos!!



 Després de la conversa ens hem avaluat: Ens ha agradat el conte?? Perquè??
Per això tenim els nostre emocionari amb diferents cares per poder expressar els nostres sentiments.




I aquí hem donat fer finalitzat el taller d'avui, anirem informant de les sessions següents.

Esper que els següent grups d'alumnes gaudeixen tant com aquest!!!

Salutacions,
Olga.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

Projecte: saps quanta gent viu a Espanya?

  A través de la lectura de la història de n'Amina vam començar el nostre projecte: saps quanta gent viu a Espanya? En aquesta primera lectura i, mitjançant la dinàmica de treball cooperatiu 1-2-4, els alumnes van tractar conceptes clau com els factors que fan  que la població creixi o disminueixi, entre aquests factors hi trobem l'emigració , la immigració , la natalitat i la mortalitat . Un cop ja teniem clar aquests conceptes clou, vam veure el que era una piràmide de població i quines dades es representaven en ella. Ja que els projectes es treballen de manera transversal amb les altres àrees, vam fer servir l'estadística per a poder crear els nostres diagramens de barres amb informació que ens interessava sobre els alumnes que integren el nostre centre educatiu. Els alumnes van anar amb els seus equips de treball a les diferents aules del centre per fer les preguntes als seus companys i així poder recollir la informació desitjada. Després vam investigar sobre el percen