Passa al contingut principal

SOM LA CLASSE DE LES ZEBRES!

Famílies, ja sabeu, que els vostres fills/es són incansables i sempre volen més i més. Doncs bé, ahir, el primer dia, i ja volien saber com es deien, què faríem...

Així que vaig respectar el seu ritme i vàrem triar el nom de la classe, tret molt identificatiu per a ells en aquestes edats.

Primer vàrem fer una pluja de idees de quins animals salvatges i de safari coneixiem. Aquesta va ser la conversació:

Diana: "Quins animals salvatges i de safari coneixem?"
Diego: "Una jirafa"
Alba: "Una zebra"
Jadel: "Un gorila"
Daniela: "Un tigre"
Samuel: "Un león"
Asier: "Un buho"
Diana: "Això ja ho mirarem per veure si és salvatge o no"
Yanire: "Un zorro"
Diana: "Crec que això és més de bosc que de selva, però ho mirarem"
Antonio: "Un rinoceronte"
Alba: "Un leopardo"
Ethan: "Una pantera negra"
Alba: "Un elefant"
Samuel: "Un mono"
Maya: "Un oso panda"
Omar: "Un koala"
Diana: "Bé, aquestos animals es troben només a uns llocs determinats. Ja ho mirarem també"
Pablo: "Un canguro"
Jadel: " También una serpiente me mola"


Una vegada vàrem fer un recull de tots els animals salvatges que coneixiem, vàrem passar a fer una primera ronda on ells triaven el que més els hi havia agradat i així els 5 més votats passarien a la segona ronda.

Els més votats varen ser:
1. Zebres 2. Girafes 3. Serps 4. Goril.les 5. Micos (monos)

I vàrem començar la votació, on vàrem tenir dos guanyadors dels 5 anteriors: Zebres i Girafes.

I per finalitzar vàrem fer una tercera ronda on era: un o s'altra. I la votació va finalitzar:
Zebres: 13
Girafes: 9



Així que:



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CASTELLANO 23.04.2020

CASTELLANO Buenos dias a todos y a todas, ¿cómo estáis? estoy recibiendo muchos emails con vuestros trabajos, estoy muy contenta. CALIGRAMA : ¿Sabéis qué es un caligrama? es hacer un dibujo con un texto en lugar de con líneas. Aquí te dejo unos ejemplos. Aquí tienes dibujos a elegir (o puedes buscar tú otro si quieres. 1. Elige un dibujo (si no puedes imprimir lo dibujáis vosotros) 2. Lee estos dos poemas. Elige el que quieras. 3. Por las líneas exteriores (como los dos primeros ejemplos) o por dentro (como el dragón) copia el poema de La Primavera o el texto de El Libro. Puedes hacerlo en mayúsculas. Si el poema se acaba y no has acabado el dibujo, vuelve a empezar. ¡Seguro que te quedará chulísimo! LA PRIMAVERA Despiertan las hormiguitas, pasean las mariquitas,  todo está lleno de flores y por las ramitas verdes gatean los caracoles EL LIBRO El libro es el mundo de aventuras de niñas y niños. Los libros son muchas hojas de papel con palabras esc

Diego és medallista Balear en judo

 Aquest dimarts en Diego ens va portar a l'aula el trofeu que va rebre aquest cap de setmana de medallista Balear en judo. Enhorabona Diego! 🏆

Projecte: saps quanta gent viu a Espanya?

  A través de la lectura de la història de n'Amina vam començar el nostre projecte: saps quanta gent viu a Espanya? En aquesta primera lectura i, mitjançant la dinàmica de treball cooperatiu 1-2-4, els alumnes van tractar conceptes clau com els factors que fan  que la població creixi o disminueixi, entre aquests factors hi trobem l'emigració , la immigració , la natalitat i la mortalitat . Un cop ja teniem clar aquests conceptes clou, vam veure el que era una piràmide de població i quines dades es representaven en ella. Ja que els projectes es treballen de manera transversal amb les altres àrees, vam fer servir l'estadística per a poder crear els nostres diagramens de barres amb informació que ens interessava sobre els alumnes que integren el nostre centre educatiu. Els alumnes van anar amb els seus equips de treball a les diferents aules del centre per fer les preguntes als seus companys i així poder recollir la informació desitjada. Després vam investigar sobre el percen